Veebiserveri veakoodid, võrguteenuste vead ja google otsing Veebiserveri veakoodid

Veebiserveri veakoodid, võrguteenuste vead ja google otsing

Iga veebileht asub veebiserveris. Iga pöördumine veebiserveri poole tähendab kõigepealt pöördumist nimeserverite poole, kes “tõlgivad” aadressribale kirjutatu ja annavad veebilehitsejale teada, kus asub soovitud sisu. Esimene vastus veebiserverilt on http kood. Ideaalis http 200, mis tähendab, et soovitud sisu on siin ja olemas ning seda hakatakse kohe-kohe veebilehitsejale saatma. Kasutajale üsnagi tuntud on ilmselt ka […]

Kodulehe kiirus kodulehekülje kiirus

Kodulehe kiirus

Kodulehe kiirus muutub aina olulisemaks. Mida kiiremini koduleht laeb, seda mugavam on sellel navigeerida. Mis teeb rahuolevamaks nii kasutajad, kui kodulehe administreerijad. Ja kuna rahulolev klient on tähtis, võtab ka google aina enam kodulehe kiirust otsitulemuste reastamisel arvesse. Algselt maikuuks, nüüdseks juuni keskpaika on google poolt kavandatud algoritmi uuendus, mis veebilehe kiiruse kaudsest faktorist otseseks […]

Google uuendus Page Experience tulemas ka arvutiversioonile pagespeed optimeerimine rai

Google uuendus Page Experience tulemas ka arvutiversioonile

Veebilehe kiiruse optimeerimine ja Google page experience update. Uuendus, mis veelgi tähtsamaks muudab kodulehe kiiruse ja kasutusmugavuse optimeerimise. Kasutusmugavuse ühe osana on see juba täna tähtis, uuendusega muutub see ametlikuks faktoriks otsimootori tulemuste järjestamisel. Ehk siis üks paljudest faktoritest otsimootoritele optimeerimise, ehk SEO valdkonnast. Algselt teatati, et konkreetselt vaadatakse just mobiilseadmetele optimeeritud lehti. Nüüd otsib […]

Veebipoe loomise 123 coolhot.eu veebipood

Veebipoe loomise 123

Veebipoe loomiseks vajalikud komponendid, Veebipood – see on imelihtne   Ühe üsna tavapärase veebipoe juures vaja olevaid mooduleid, funktsionaalsust, kasutamisloogikat Woocommerce näitel. Esmalt on vaja elementaarset toodete kuvamise ning ostukorvi kasutamise funktsionaalsust. Soodsaim ja kiireim viis on kasutada mõnda levinud “poemootorit”. Neid on üsna mitu, näiteks Magento suuremate ja väga paljude toodetega suurematele e-kaubamajadele, Opencart […]

Kuidas tellida kodulehekülge

Ilmselt on see juba läbi mõeldud, aga tasub ka enda jaoks kirja panna vast kõige tähtsam: Mis on tulevase kodulehekülje eesmärk? Pole olemas liiga väikeseid ega liiga suuri eesmärke. Ühe kodulehekülje puhul võib eesmärk ka ajas muutuda ja digitaalsele esindusele on vajalik uuenduskuur teha. Algne defineerimine – kellele, milleks, mida peaks kodulehe olemasolu andma, teeb […]

Veebilehe kiiruse testimine GTmetrix abil uuenes

Populaarsel veebilehe kiirusemõõtjal GTmetrix ilmus uus, oluliselt täienenud versioon. PageSpeed/YSlow on kombineeritud skoori asemel on tööriistaks Google Lighthouse. Muutunud on ka andmete kuvamine ja selgitamine. Lisandunud on detailsemat infot veebilehe kiirust mõjutavate komponentide osas, lisaks on muudetud kujundust, et info oleks paremi leitav ja arusaadavam. Detailsem kirjeldus muutustest, küll ingliskeelsena, on saadaval GTmetrixi blogis: https://gtmetrix.com/blog/welcome-to-the-new-gtmetrix-powered-by-lighthouse/ […]

Scroll to Top